Defi-fixin'

Ska snart installera Defimätare i subarun. Har under vintern köpt alla sladdar osv som behövs och fattades, jag fick med lite prylar med bilen, 2 mätare, mätarpod, kontrollenhet och några sensorer. Så som sagt nu har jag fixat resten som behövs.
Det blir mätare för Turbotryck, oljetemp och oljetryck. Kommer installeras i mitten av instrumentbrädan där klockan sitter nu. Har också Plasti dippat mätarpodden och köpt ett klistermärke som ska sitta på den, hemligt än så länge omg! 
 
Sista mätaren anlände här om veckan!

Skrurit till och mätt upp t-korset till turbotrycksmätaren. Silikonslangen går till dumpventilen.

Här är prylarna, förutom sista mätaren som inte kommit när jag tog den här bilden. "Sandwich"plattan för oljetemp och oljetryck har jag redan satt på bilen när jag bytte olja senast.
Kommer bli riktigt sjysst när det är klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0