Future..

Idag har det varit en lagom lugn dag på jobbet, så där lagom mycket att göra lixom. Hemma har jag inte gjort direkt mycket, är så sjukt tråkig, närå.. 
Funderar mycket på mitt kommande bilköp, man fnular och funderar i huvudet mest hela tiden. Har hittat en Impreza som jag är rätt sugen på, men får se hur det blir. Den är en STI från 2004, svart o go, lite grejs som till exempel Bc coilovers (fullt ställbara), Blitz Nur Spec R avgas vilket låter fantastiskt. Lite annat fint och mapp som ska lämna ca 400 hk, galet. 
MEN som sagt, får se hur det blir.
 
Jodå men nu måste jag fundera på vad jag ska laga för mat istället, tjeja min är i stallet och kommer hem lite senare så får fixa något tills hon kommer hem.
Off to the kitchen då.. typ 2,5 meter dit så bäst att jag börjar gå nu! snailspeed!
 
Här kommer en go video: 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0