Gamla Gudar..

Lördag idag, helg, mycket skönt. Just nu sitter jag bara hemma i soffan och tar det lika lugnt som båda hundarna brevid mig. Har kollat ett avsnitt av Ancient Aliens, ca 1 tim 30 min!! (got dammit), men det va nice. Kul att se lite såkallde different takes and perspective på saker. Börjar nog kolla på avsnitt 2 snart om jag inte gör något annat.

Har även klippt ihop ett litet intro till nästa spelning med mitt band Wall Street Carnival, behöver inte säga mer än att det är Jurassic Park tema.

Snart åker jag till Arlanda och hämtar sambon som vart på konferens/utbildning/etc.. Tar då 850'n på en sväng som jag precis bytt kamrem på, så nu mår den fint.


Dumhuvudet på bilden som tar kort när han kör bil föreställer mig då.. Stay in school kids! and don't do drugs..isch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0