(m)Update..

Här kommer en lite större uppdatering med bilder osv.


Random promenad.


Martinas syster Johanna tog studenten. På den övre bilden syns deras lillasyster Wilda till höger och kusin Saga till vänster.


12/6 - Jobbade och spelade med mitt band på Arkadien Air i Rimbo. Här har scenen precis byggts upp. Den va riktigt sjysst. Filmklipp finns nedan.

På hemvägen från att arbetat in på natten. (12/6)


Pausa med lite äggkokning..


Firade chefen som fyller 50 år. Smörgåstårta och tårta vid ån i Norrtälje, gott!


17/6 - Jag och Martina åkte med min mor och far för att kolla på mina bröder som spelade match i Herräng. Alltså för folk som känner till Hallstavik och tycker det ligger off, åk till Herräng, det ligger ännu längre bort.

IDAG 18/6 - Jag och Martina har vart en sväng till BSR med 850'n där dom provkörde den för att se om något kunde uppgraderas. Men inget kunde göras då mkt redan är gjort, dom var mäkta imponerade av bilen och sa att den gick riktigt fint.
- Håll i den så länge du kan, sa dom till mig.

Har även beställt fjäderbenstag till bilen och nya högtalare till hatthyllan, ett par uRox blev det. Så nu väntar man på paket :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela Martinsson

tack David, härliga bilder du tagit! :)

2012-06-20 @ 06:48:46
URL: http://martinssonfoto.blogg.se
Postat av: narabella

Hej. Vilken fin sida du har:) Tänkte bara meddela att jag har tävling i bloggen. Kika gärna in och kolla;)
massor med kramar!

www.narabella.com

2012-06-21 @ 13:15:30
URL: http://narabella.com
Postat av: Lina

Nice :D

2012-06-21 @ 17:18:07
URL: http://linaohlsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0