Skateboard

Jag började åka skateboard 1997 och vart fast sedan dess. Min första bräda köpte jag av en klasskompis, det var en Elementbräda. Så på den vägen var det..
Jag har lyckats få en liten "B-spons" som man kallade det då på Corebutiken i Uppsala, men det var dock kortvarit.
Sen fick jag lite kläder av Eckö USA. Dom såg någon film på Youtube och så kontaktade de mig, och sen senare skickades det lite kläder. (använde inte mkt av kläderna då jag alltid haft hårdrocksstil, men kul att uppmärksammas)

Har gjort en drös med egna skatefilmer genom åren vilket har varit grymt kul. Finns några småklipp att se på Youtube för den som är intresserad.

Jag har nyligen varit med, genom jobbet, och sett till så det byggs en betongpark i Norrtälje för 3 miljoner kr. Bygget beräknas klart senast 2014.

FOTO: Jonas Sjöbeck
Trackback






RSS 2.0