Rock, skrammel och annan hård metall..

Man skulle kunna säga självklart har jag en stor passion för musik, vilket känns aningen "klyschigt". Men så är fallet, och eftersom jag utövar det i olika former så växer givetvis passionen.
Genom åren som musiker går man igenom och ser en hel del trender, senast till exempel har väl varit att kategorisera metal i så många "core"-former som möjligt. Jag säger såhär, det spelar ingen roll, bara det "flyter din båt"..

Trevliga band enligt mig:

AVENGED SEVENFOLD
ALL SHALL PERISH
METALLICA
BEHEMOTH
OPETH

Finns så otroligt många bra band, listan kan bli lång.

 I hope It's worth it, what's left behind me.. foREVer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0