FuF

Fucked up Friday.. nej då, inget sånt alls faktiskt, ville bara slänga dit en klatschig rubrik som alla "coola" instagram-inlägg har. Alla dagar har frääna förkortningar osv etc mm. 
 
Skönt som faen med fredag iaf, hade kort jobbdag vilket kändes mycket passande. Såg faktiskt lite snöflingor på vägen hem, typ mikroskopiska men ändå, i've seen them, with my own got damn eyes..! 
Vad hittar man på nu då? Hundarna har fått vart hemma eftersom jag inte jobbade så länge som sagt, så dom har ju vart ute på promenad och haft galet kul, eller något.
Men jag tror jag ska spela lite LEFT 4 DEAD 2 för o'l times sake. Kan va rätt skönt och avslappnande. Frågan är om det blir en Norrlands till det eller om man väntar tills ikväll..?
 
Appropå (fult ord), L4D så har jag ett nytt nickname på Steam, kan ju tillägga att det är rätt fint, BadBadgerKing fick det bli :D
(testar att bild-googla)...
Resultatet.
 
Steam profilepic: 
Ville att det skulle se ut lite som dom andra figurerna i L4D, får se om det blev så eller ej då.
Hmm, man kanske skulle byta ut mitt ansikte till den arga grävlingen? (food 4 thought)
 
Jaja, fredagen tågar vidare, hoppas alla helgdyrkare får en trevlig en. Förresten, fastna igår i massa klipp från runt om i världen ang de så kallade "strange sounds" som folk verkar hört. Kolla in det om du intresserar dig av naturfenomen och liknande. Sjukt spännande om det inte bara är massa fakevideos som flyter runt..
Sen kollade jag en hel del om HAARP, vädermanipulations-stationerna som dykt upp lite här och var i världen, även i Sverige, döndöndöhh!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0