trist

Är sjuk idag, trist som fan.. men jag har tagit det lugnt framför youtube ett tag och kollat in massa klipp från MetallicaTV, rätt kul. Först får man se när dom repar eller soundcheckar inför konsert, sen är det 1 eller 2 låtar från själva konserten.
 
Martina har fått sin nya bil nu, vi bytte hennes V40 mot en 850 som kan dra mer. En GLT med 170hk. Passar henne bättre eftersom hon måste dra tunga hästsläp.
En svart 850 sedan, snygg men vi ska fixa lite som lackning av lister + stänkskydd osv. Hittar jag en R-front så åker den på också ;)
 
Har beställt lite fler saker till Impreza, krängningshämmare till bakvagnen, tänkte att det är lika bra att byta dom när man ändå ska byta bussningar. Sen slängde jag med led-lampor till regskyltslyset med, tjusigt.
Så nu vill jag bara ha allt så jag kan börja fixa! Beställningen från England är fortfarande i "prossesing"stadiet tyvärr... :/
Kan bli utställning av bilen om ca 2 veckor, vill ha allt klart då! mer om det senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0