F-F-F-friday

Fredag med sol och värme, skönt. Ikväll är det ju en viktig fotbollsmatch, Sverige - Österike. Blir spännande att kolla in. 
Imorgon ska vi förhoppningsvis byta Martinas bil till den svarta 850'n, hoppas på en bra deal annars struntar vi i det.
Nästa vecka kan det bli så att jag köper Imprezan, än så länge ser det ljust ut. Galet spännande!
 
Idag har jag faktiskt mastrat en del av skivan, bara 1 låt kvar hör och häpna! Sen ska jag sätta låt-ordning på skivan, börjar lite smått nu, så måste jag namnge låtarna också.. kan vara bra. 
Komma på och fixa ett bra omslag, har massa idéer men svåra att genomföra. Känner att jag måste bli klar nu, så jag kan släppa projektet och gå vidare till nya.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0