Överlägsen Trummis..

Yo! Igår satt jag och fixade trummorna till mina nya låtar. Bytte från EZ-drummer till Superior Drummer, och damn gott folk vilken skillnad. Kör med Metal Foundry som Meshuggah-pöjkarna varit med och pulat i. Låter sjukt bra, och bättre kommer det bli med lite mixning osv.
 
Idag har jag spelat in gitarrer på en ny låt som vi kanske ska göra med Wall Street Carnival. Gjorde en såkallad slaskinspelning, eller grov bla bla osv etc. Bara ett utkast kan man säga. Fick även ett ryck och gjorde en techno-remix på den bara för att! ;) Kanske lägger upp en bit om jag får till det.
 
Snart blir det en sväng till Uppsala, hämta tjejen och inhandla lite färgprytlar på Biltema. Ska lacka om lite lister och kjolar på s40'in :)
 
(men här kommer en bild på 850'in)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0