Lite Nya Kläder..

Igår var jag i Uppsala en sväng för att äta ute med Martina. Vi åt på Bullet som gör Sveriges godaste hamburgare, jag överdriver inte. Av alla jag smakat så finns det ingen som slår en "Bulletburger". Så har ni chansen att testa, gör det!
 
Kollade även in rean på Weekdays och hittade en t-shirt och ett linne.
 
Idag har jag spelat in en till låt som legat och skräpat i datorn. Tanken med den är att vi ska spela in den med Wall Street Carnival. Det är lite av en rockballad, eller kanske lite mer som Avenged Sevenfolds lungnare låtar. Man får även lite Pink Floyd-känsla i vissa partier. Ska bli spännande att se vad det blir av den.
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela Martinsson

sv: tack så myckeT! :) och det var riktigt kul att kolla på rally, en riktig adrenalinkick! kram

2012-07-21 @ 19:47:14
URL: http://martinssonfoto.blogg.se
Postat av: Elina

Kollat igenom din blogg och som VANLIGT grymt fräna bilder!! Speciellt den bilden där någon snubbe sparkar i luften! Nice done!! Lycka till med inspelningar osv, ha en fortsatt bra sommar!!

Svar: TACK! :) du är så snäll du! Detsamma ha det bäst!
David Kindberg

2012-07-23 @ 11:38:31
URL: http://rockmylullaby.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0