Farbror blå..

Igår när jag åkte till jobbet fick jag farbror blå i hasorna. Dom stod vid vägen redo att åka efter fartsyndare och andra lagbrytare antar jag. Dom stod mitt emot en stopp-korsning, och jag som körde utan regskylt i fram (fast har den i rutan lite halvtaffligt), måste sett lite skumt ut. Så direkt när jag svängt ut la dom sig bakom mig, MEN, efter typ 100 meter sakta dom in och vände :)
 
Sen lite senare på vägen körde dom om mig i hög fart. Jaja sjukt ointressant historia men det är väl den vardagsspänningen man får till och från arbetet antar jag. 
 
Bilderna kommer från min dash cam.
 
Funderar nästan på om man skulle ha en i bak oxå, för skojs skull. Typ sätta en kamera vid regskylten och köra nån skärm vid stereon. Finns ju en del wireless kameror på ebay, dock svårt att hitta som man kan spela in med, oftast bara backkameror utan minneskort.. Senare projekt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0