Skärtorsdag..

Idag har jag varit och fått nya däcken monterade + balanserade på fälgarna. Arbetet gjordes på Eddies Däckservice i Norrtälje, måste göra lite smygreklam, Fick ett bra pris och kanonservice, så jag kan inte göra något annat än att rekomendera alla att gå dit.
Eddies Däckservice
0176-22 40 30
Gösvägen 28, Norrtälje
 
Tog även en sväng förbi Malsta Bildemontering och lyckades hitta precis vad jag letade efter, backspegelglas med värmeslinga till 850'in. Grymt med självplock!
 
Jag passade på att byta oljan och filter när bilen ändå stod upphissad, fyllde på glykol, servo-olja och bytte en trasig lampa. Nu vill man ju bara få köra också.. hoppas på att massa snö smälter bort under helgen så kanske man kan ställa på bilen nästa vecka. Håller tummarna på det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0