Cops..

Ja för tusan.. Typ frisk nu då. Alltså jäklar va man har sett mycke skit på tv när man ligger sjuk. Har vart så sänkt att jag inte orkat kolla film, inte orkat koncentrera mig.
Men så är det inget vettigt att se på dagarna, har nog sett 3 olika "cops" program, och typ trafikpoliserna hit o dit. Gärna med en speaker voice som säger, -he thought he was outrunning the law, but instead he ran straight in to a life in prison... Bladudu flanaganana..

Ja ja, imorgon tänkte jag ta tag i att spela in sista låten till min skiva, det är endast lite sång kvar sen är det klart. Då är det inte långt kvar till släpp, vilket blir kul!
Jag börjar bli rätt nöjd med ljudbilden nu efter massa mix.. Näääääääää, ljudbildn'.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0