Nya år fyllda..

Ja så har man gått och fyllt ett år till. 28 år har man lyckats till och bli. Jomen visst.
 
Martina bjöd mig på en restaurang i Uppsala som hette typ Creperi Lemoni. Där åt vi galetter (stavning?), tyvärr inget vi kan rekomendera. Kan funka som starter, förrätt och så vidare, men inte huvudrätt.
-Vi skulle ha gått till Bullet och käkat hamburgare istället, sa vi båda efteråt. Men nu har man ju testat något nytt, inte varje dag.
 
 
Sen fick jag ju massa saker eftersom jag fyllde år!
Har någon sett "The Greatest Movie Ever Sold" så kanske man känner igen schampot ;)
Nya Converse fick jag av Martina, riktigt bra! Lägger upp en bild på dom gamla bredvid dom nya senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0