1 vecka kvar..

Nu är det helg, skönt. Har en vecka kvar på arbetet tills min semester. Känns lite overkligt när man jobbat i stort sett ett år utan att varit ledig en längre tid.
Min första lediga vecka så kommer jag åka till Skåne och Öland med sambon min och min bror med flickvän. Det kommer bli väldigt trevligt.
 
Idag har jag fått ett sjukt starkt sug att inte bara skapa musik, men också att spela, framföra den live. Känner att jag skulle vilja spela live varje helg en månad bara för att. Men som det ser ut nu med mitt band så kommer det inte bli så, vi kommer fortsätta repa och kanske spela in nya grejer i sommar, men inte spela live. Kanske något gig i höst men vi får se.
Någon som har ett bra tips på vad jag kan göra?
 
Bilder tagna för en vecka sen under en promenad till tjejens stall. (ja jag gillar solnedgångar)

Kommentarer
Postat av: Joy Malou

Att spela live är ju det bästa som finns!
Vackra foton :)

Svar: Visst är det! :) Tack Joy!
David Kindberg

2012-07-02 @ 20:48:11
URL: http://nicolinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0