Ny Bil bland annat..

Är väldigt stolt och glad över att berätta att jag skaffat mig en ny bil för ett par helger sedan. En Volvo 850 T5 från 1994. Kommer fortfarande ha kvar min T4 såklart, den "nya" Volvon kommer endast köras under sommardäckstid. Bokade tid för besikning idag och fick tid den 26 april, trevligt.

Här är den, R-paket runt om och R fälgar, med mera.
volvo 850 t5

Var och bowlade med min mor och far samt bror med tjej och min underbara sambo såklart i söndags. Har fortfarande lite värk i handled typ, men det var riktigt skoj. Far min vann, inte ovanligt även i andra tävlingar och spel som till exempel yatzy där han ofta kör I dont give a fuck kast och får 4 st 6:or eller liknande.

Här sitter förmodligen en strike!
far bowlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0