Tillbaka i verkligheten..

Nu har jag börjat jobba igen. Snart har första veckan gått, skönt med helg. Det är sjukt hur trött man blir så fort man börjar jobba, och hur jobbigt det är att gå upp på morgonen jämnfört med när man är ledig. Jag gick upp tidigare när jag va ledig än nu så.. Missförstå mig inte, jag älskar mitt jobb, men trött blir man. Svårt att få någon som helst ork när man kommer hem för att göra saker. Man sätter sig vid TV'n och bläddrar kanaler med bara en massa skitprogram som jag inte förstår ens visas.
Under semstern kollade jag inte på "vanliga" TV-program alls, satte på OS på morgonen och sen va det på hela dagen, om jag var hemma vill säga. Grymt skönt att bara ha på, och sen kolla om det var något intressant. Då är jag inte en som gillar att kolla sport, om det inte är Sverige som spelar fotboll, då kollar jag. Kul va det med OS helt enkelt.
 
Vad är det på TV nu? Jo det är Dr Phil som pratar med en mamma som har en sjukligt fet unge, han säger: - You're not a bad mother, you're not!
Eh.. jo!
 
Lite bilder från semestern.

Har fixat en del med T4'an som sagt, här är de nya sportskivorna. Mer om det senare.
 
Bilden tog jag idag när jag åkte hem från jobbet.
 
Nu vill datorn starta om sig för uppdatering...

Kommentarer
Postat av: björn

you need, to take control, of your life!

.. lets do it!

2012-08-16 @ 17:37:20
Postat av: Anonym

haha Dr Phil alltså

2012-08-16 @ 19:02:36
Postat av: Mikaela

kanske tur att det inte fans såna bilder, haha! :)

2012-08-16 @ 19:52:09
URL: http://martinssonfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0