Näst sista dagen..

Idag är det lördag, min näst sista semsterdag.. Känns ju sådär men har varit grymt skönt att vara ledig. Man ska inte deppa!
Idag har jag faktiskt lyckats byta fäder och bromsskiva på T4:an, tar andra sidan imorgon. Blir riktigt bra.
Har även monterat på stänskydden och kjolarna som jag lackat, blev också mycket bra. Bilder kommer såklart.
 
Var även en sväng in till Uppsala för ovanligehetens skull ;) Hämtade Martina från hennes jobb, en sväng på Biltema och BK (burger king). mm double cheese..
 
I torsdags repade vi med bandet, det var mycket trevligt. Vi spelade Metallicas Fuel, de va skoj!
Bassisten Björn hjälpte mig även med att mixa trummor till mina egna låtar, han är the king shit på sånt! Kommer bli mycket bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0