Idagen lördagen..

Idag är det lördag. Har suttit och mixat en del med låtarna igen, och nu börjar det kanske ordna upp sig. Fick för ett tag en lyssna på några av låtarna i en riktig studio med 22.000kr-monitorer, and I must say, det lät skit.. eller bajs! Det som var mest irriterande va nog diskanten som gjorde så att öronen blödde. Nej men nästan. (mina låtar alltså, inte monitorerna)
MEN efter att fått lyssna lite på vad som behövdes korrigeras så har jag nu tagit tag i dom problemen, tror jag lyckades någorlunda. Men svårt att veta i mina skitlurar.



Snart rullar jag iväg till Uppsala för att möta min respektive. Blir lite shopping, kanske IKEA, kommer avlida om det är mycket folk..
Får passa på att njuta av att köra på torr asfalt med bilen min. Är väl snart slut med det.. Blir till o gasa lite extra kanske..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0