Idag: Bsr, kinamat och bio..

Idag ska jag åka till BSR i Järfälla, måste ha lite rengöring till sportluftsfiltret. Sedan åker jag vidare till Uppsala för att träffa min söte tjej för att sedan käka kinamat och sen gå på bio. Det blir senaste och sista Harry Potter filmen, tjejen har läst böckerna från början.

Har precis blivit klar med gitarrerna till alla mina låtar, drog även fram och dammade av några gamla GP-filer som jag gjort. Kanske det blir att jag gör något nytt innan jag börjar mixa och mastra.


Den trogne studiohunden Wilda.                                                 foto: Sir Ashfield

Kommentarer
Postat av: SS

Snygg bild på vilda. Den gamla kärringjäveln ;). Hur var filmen tycker du? Vi såg den på IMAX 3D i Bangkok igår. 12000 watt ljud och en 30x60 meters duk var helt sinnes, filmen var ju rätt skaplig den med!



Vad är det för gamla GP's du kollar på?? Jag blir skitsugen på rocknroll (metal) nu! Vill börja producera groovy riffs, känns som det börjar bli dax :)



Miss u puppyeyes!

2011-07-27 @ 21:52:13
Postat av: Anders, Film- och Musikbloggen!

Hej och tack så mycket för besöket och kommentaren på min blogg, alltid lika kul med nya som hittar till bloggen. Och du, Tomorrows Silence låter ju kanonbra! Heel down på trummisen! Kör hårt grabbar, jag hejar på er!

2011-07-30 @ 00:33:29
URL: http://www.brm.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0